Thursday, June 30, 2011

ليه أنا محرض؟

أنا محرض.
أنا بلطجي.
أنا زنديق.
أنا جاسوس.
أنا عميل.
أنا موجه.
أنا أجندة.
أنا كنتاكي.
أنا فئوي.

ديه بعض المراحل الي أنا عديت بيها في اخر خمس شهور. أنا عندي مشكلة مع الموضوع ده. أنا الي مدايقني مش المسميات, توء. أنا الي مدايقني اني مبقتش عارف أتواصل مع محمد الإنسان. 

شخصيا أنا مبسوط من القرار ده زي ما مبسوط من هجوم الداخلية, الحاجات ديه بتزقنا لقدام مش لورا ولا هتضعف مننا. نفس الكلام ده حصل أيام 25, بحب أسميه التخلف التفاعلي السياسي. الحاجات ديه هتخلي بعضا ممن ينتمون لحزب الكنبة يبدأوا يتفاعلوا معانا.

لازم نبص بتفاءل للموضوع و نشوف النتيجة الكويسة مش الوحشة. أنا "بحرضكم" على كدة.

أنا محرض و بحرضكم تتطالبوا بحريتكم.

سلام يا شوية محرضين جمدين التنين.



للي مش عارف أنا بهرتل بقول إيه  http://www.almasryalyoum.com/node/473296

No comments:

Post a Comment